Els companys de “Terres del Gaià”, passen per Sant Magí !!!

Avui 2 de maig, hem tingut la companyia dels membres de “Terres del Gaià”  a Sant Magí en el marc de la XVI Marxa Terres del Gaià 1-4 maig 2025

. Aquesta és una Associació que vetlla pel riu, conservant la seva neteja i arranjant aquelles parts que es puguin deteriorar. També fan l’estudi i seguiment dels elements patrimonials que hi ha al llarg del seu cabal: molins rescloses… així com dels elements de fauna i flora que s’hi troben. Els seus objectius son promoure el coneixement i reivindicar el patrimoni natural cultural i social  de les Terres del Gaià.

Arribada a les Fonts.
Explicacions sobre el lloc.

 

Periòdicament, organitza la baixada del riu Gaià fins a Tamarit, una caminada de tres dies que repassa els pobles i els racons del riu. Enguany han fet un desviament de la ruta i han estat a Sant Magí.

Dinar de germanor. Bona companyia!

En arribar, visita i explicació a les Fonts i després un dinar al Santuari. En un ambient de bona companyania ha passat el temps sense donar-nos compte. Després del dinar tota la colla de les “Terres del Gaià” han reprès el camí cap a Santa Perpètua.

Posem l’enllaç al seu web “Terres del Gaià”,per si voleu més informació: https://www.terresdelgaia.cat/qui-som-a-terres-del-gaia/

Esperem veure’s més sovint

 

 

 

 

.

Els comentaris estan tancats.