Roger Mas i la Cobla Sant Jordi, a Sant Magí!

Un concert espectacular.

Dissabte dia 9 d’agost a les 21.30 tindrà lloc un concert diferent.  Primer perquè  es farà a l’esplanada i en segon lloc peruè tan en Roger Mas com la cobla Sant Jordi son un luxe per tots nosaltres.  El singular repertori del cantautor solsoní es torna a presentar acompanyat per una de les cobles més sòlides i de major projecció del país: la Cobla Sant Jordi – Ciutat de Barcelona.

L’espectacle és un viatge pel món a través de grans cançons en llengua italiana, francesa, sèrbia, castellana i catalana. Completen el repertori algunes peces inèdites i noves versions de cançons emblemàtiques de la discografia de Roger Mas.

El projecte de Roger Mas amb la Cobla Sant Jordi-Ciutat de Barcelona forma part de l’Obrador d’arrel de la Fira Mediterrània de Manresa i del programa de coproduccions de La Marfà-Centre de Creació Musical de Girona, amb el suport de la Generalitat de Catalunya

Us hi esperem!!!

Els comentaris estan tancats.