Gravació de la cancó «Lo Pardal», cantaire i jovent amb versió subtitulada.
Nens i joves de Perpinyà treballen a l’escola amb la cançò «Lo Pardal». Aquesta cancó popular es canta a mes de Sant Magí en altres llocs dels Paisos Catalans i amb altres sants amb nom semblant com Sant Martí.
L’Anna Roig, acompanyada dels nins i nines de la Bressola, canten aquesta cançó popular del Rosselló i que forma part del treball «1,2,3… pica Bressola!».

Les imatges són enregistrades als Estudis Paella, a Torelló (L’Osona) i a una aula del col·legi Pompeu Fabra del Soler (El Rosselló)
Aquesta versió és subtitulada per facilitar l’aprenentatge de la lletra
Podeu trobar més informació a www.espaibressola.cat
Podeu veure la gravació i escoltar la cancó prement AQUÍ